Wednesday 23 April 2014

De Paste ne plimbarim



Hristos a inviat!
Sincera sa fiu nici nu am stiut ce poza sa va arat prima data, atat de mult mi-au placut aceste ultime zile. Vremea a fost extraordinara, iar momentele petrecute alaturi de cei dragi au fost de nedescris. Nu prea am cuvinte pentru a va povesti cum am petrecut aceste zile, asa ca imaginile sper sa fie de folos. Pe scurt, in prima zi i-am facut o vizita bunicii, cred ca iti amintesti de ea din postarea aceasta. A doua zi am fost pana in orasul meu natal pentru un picnic, intr-un loc unde ne pretreceam verile copilariei. Asa ca au fost cateva zile pline de emotii si amintiri. I really needed them!


Pe Bucium, Iasi

Bucium, Iasi

Loc plin de amintiri





Pranzul nostru din prima zi de Paste. Nothing fancy, just family.

Buni'




Palatul Ruginoasa


Voi pe unde v-ati perindat?
Astept cu nerabdare raspunsul vostru.
Ne vedem in curand si sper din ce in ce mai des, abia astept sa va povestesc despre cozonac, pasca, friptura de miel, drobul si multe alte bunataturi pregatite pentru aceasta sarbatoare.

Pupici,
La petite caille

No comments:

Post a Comment