Thursday 8 May 2014

Creamy veggie soup


I do love soups, specially the creamy ones. Lately I've been trying lots of different ones, but I must admit that my fav' ones remain the tomato soup, veggie soup and mushrooms  soup (next on blog).

Bine ca am lamurit si acest aspect, mi plac supili. M-am tot gandit ce reteta sa va arat acum dupa revenirea mea in mediul blogosferei (pusesem la cale sa va dau pe spate cu ceva mai sofisticat, mai high-class), da' cum eu sunt cu picioarele pe pamant, am sa las astfel de retete pe mai incolo. Nu de alta, da nu vreau sa va sperii, I'm still the same zapacita, ce adora sa gateasca si sa faca oaminii frumosi din jurul ei very very happy.

Now let's get back to cooking.

Ai nevoie de:
  • doi morcovi
  • o jumatate de telina mare
  • o radacina de patrunjel
  • o ceapa mica
  • o jumatate de praz
  • trei catei de usturoi
  • 5 cartofi mai maricei
  • busuioc si patrunjel proaspat 
  • sare, piper
  • 100 g suc de rosii






Speli, cureti si tai in cuburi toate legumele, apoi le arunci intr-o oala impreuna cu doi litrii de apa.
Adaugi sarea dupa gust, busuiocul si patrunjelul (nu va sfiiti sa lasati si coditele, sunt foarte aromate) si chiperul.
Lasa la fiert legumele.
Indata ce au fiert, strecoara legumele, pastrand apa intr-un vas separat.
Legumele le pasezi cu ce ai la indemana si adaugi din apa de mai sus, pana cand ajungi la consistenta dorita.
Pui oala din nou pe foc, adaugand si sucul de rosii si acum poti adauga sare si piper daca e nevoie.
Cei iubitori de picanterii, pot adauga si un pic de pepperoncino.

Acum, pentru crutoane, poti actiona in doua feluri:

1. Tai feliile de paine in cuburi si le prajesti intr-o tigaie cu un pic de ulei de masline si herbes du provence.
2. Tai feliile de paine in cuburi si le bagi la cuptor la 180 de grade pentru 5-10 minute.

Mie imi plac ambele variante, dar acum depinde de voi.


Dupa cateva linguri, am adaugat si un pic de smantana dulce, iar combinatia mi-a placut si mai mult.



See, it wasn't so bad!

O zi geniala dragilor!
Pupici!

No comments:

Post a Comment