Friday 9 May 2014

Crumble cu piersici


Acu' ceva timp v-am aratat niste poze cu cina in famelie si friends, iar ca desert am avut crumble cu piersici, gasit intr-o revista, which was demential.

Este un desert extraordinar de simplu si de usor ca iti vine sa il faci in fiecare zi. Who knows, maybe I'm going to cook it today, again! 



Pentru 7 portii ai nevoie de:

  • o conserva de compot de piersici de 470 g (cantitatea neta fara lichid)
  • coaja rasa de la o lamaie
  • zeama de la o jumatate de lamaie
  • doua linguri de sirop de agave
  • 140g faina
  • 50g fulgi de ovaz
  • 25g unt rece, ras






Let's cook, I say!

Eu am folosit forme de ceramica rotunde, dar tu poti folosi o forma mai mare, dupa placul tau.
Pui in vas, piersicile strecurate de zeama, pastrand zeama.
Aaaa, era sa uit, incinge cuptioru' la 200 grade.
Peste piersici, presara coaja si zeama de lamaie, apoi stropeste-le cu o lingura din siropul de agave. Then mix it al togheter, you can use your hands, don't worry.



Intr-un bol, amesteca faina, fulgii de ovaz, untul, lingura de sirop de agave ramase plus 4 linguri de compot de piersici, pana cand obtii un mix mai grunjos. Again, you can use your hands!



Acu' presari mixul de mai sus peste piersicutele din vas si dai al cuptior pentru aproximativ 35 de minute sau pana cand stratul de deasupra devine auriu si crocant.


BEFORE

Dupa cuptior, rezultatul este cel de mai jos. Eu l-am combinat cu o lingura de iaurt grecesc, dar tu poti pune o cupa de inghetata. 


AFTER

Daca erai cumva la dieta, sunt sigura ca nu am compromis nimic, ingredientele sunt cat se poate de bun simt (bine poti renunta la inghetata) si te vor ajuta la digestie.
Acu' daca nu iti place variant


O zi geniala dragilor,
Pupici,
La petite caille

No comments:

Post a Comment