Wednesday 21 May 2014

Schnitzel de pui


Trebuie sa va mai fac inca o marturisire, I love schnitzel!
Stiu ca nu e tocmai cea mai healthy mancare, dar le ador, fie ca sunt ele de pui, vita sau porc. 

Ieri am facut o mica vizita la pranz, prietenilor mei dragi si cum venisem cu mana goala (shame on me!) mi-am cumparat de la un restaurant un meniu format din schnitzel (of course) salata si cartofi.

Am primit un schnitzel cat doua palme de ale mele de mare, dar subtire cat coperta unei carti. Apoi mi-am adus aminte de un fost coleg, care s-a mirat in momentul in care faceam poza de mai sus, afirmand "Cine nu stie sa faca un schnitzel?!". 
Acu' eu nu sunt o experta si recunosc ca nu am reusit sa mananc un schnitzel la mama lui acasa, dar prefer unul suculent, in care sa simt gustul carnii.
So, I decided to show you my own version of schnitzel.

Ai nevoie de:
  • 500 g piept de pui (un piept intreg)
  • 150 g pesmet
  • 150 g faina
  • doua oua
  • o legatura de patrunjel
  • o legatura de marar
  • doua linguri de parmezan
  • sare, piper
  • 500 ml ulei










Pentru inceput, trebe' sa speli si sa usuci bine, pieptul de pui. Transeaza pieptul de pui pe lungime, apoi asezoneaza-l cu sare si piper.
Acum ai nevoie de un bol si doua farfurii intinse mari. 
Toarna faina pe una din farfurii si pesmetul impreuna cu parmezanul pe cealalta. Condimenteaza faina cu sare si piper.
Spala si usuca bine patrunjeul si mararul, apoi toaca-le foarte marunt. Amesteca verdeturile cu pesmetul, apoi condimenteaza cu sare si piper.
Bate cele doua oua in bol cu o furculita.

Este timpul sa asezi o tigaie mai mare pe foc, pentru a incalzi foarte bine uleiul.

Pieptul de pui se trece prin faina, ouale batute apoi prin pesmet. Aseaza bucatile de piept de pui pe o farfurie, pana cand s-a incalzit uleiul suficient de bine.

Aseaza pieptul de pui in tigaie, intorcand-ul pe partea cealalta cand este gata.
Ai grija sa nu prajesti foarte tare bucatile de piept de pui.



Si asta este, in viziunea mea,  un schnitzel suculent si aromat.

O zi geniala dragilor,
La petite caille


No comments:

Post a Comment