Sunday 23 March 2014

Prieteni la cratita-"Bors cu hrisca"

Asa cum ti-am promis, iti voi povesti despre intalnirea cu prietenii mei si despre cina ce mi-au oferit-o.
Ador sa merg la Anca si Marius acasa, aceasta fiind mobilata si utilata intr-un mod foarte original, anumite piese fiind reciclate sau facute la comanda. Trebuie sa recunosc ca cel mai mult imi place bucataria. Pur si simplu o ador!
Saptamana aceasta le-am facut une petite vizita si iata cu ce m-au asteptat.
Sunt o rasfata, nu alta! And I am loving it!
Hai sa iti povestesc despre borsul cu hrisca.
Ai nevoie de:
•un morcov
•1 pastarnac
•1 ardei
•200 ml de suc de rosii (home made de catre mama lui Marius)
• 800 ml de bors
• o jumatate de legatura de patrunjel
•cateva fire de leustean
•200g de hrisca
Speli bine hrisca in doua-trei ape, apoi o pui la prajit intr-o tigaie antiaderenta, amestecand rar. 
Separat speli, cureti si toci marunt legumele si le pui la calit intr-o oala. Cand s-au inmuiat, poti adauga supa de legume pentru a nu risca sa se prinda de oala. Lasi sa ajunga la fierbere si adaugi hrisca impreuna cu sucul de rosii,  condimentezi dupa gust cu sare si piper, apoi lasi inca 10 minute. 
Intr-o oala, separat, pui la fiert borsul, ce va fi rasturnat peste legume.
Lasi sa dea in clocot, stingi focul si adaugi patrunjelul si leusteanul tocate marunt.
Fu' tare bun! 
Am primit si un cadou, o carticica "Fromages et desserts". 
Can't wait to read it! 
Va las dragilor, ma intorc la work!
O duminica frumoasa!
Pupici!

No comments:

Post a Comment