Saturday 21 December 2013

Clatite cu sos de portocale

Cine nu adora clatitele?
Dar sa le faci?
Stiu... clatitele sunt foarte bune, numai ca pana le termini de facut, ori se mananca toate, ori nu iti mai vine sa le mananci, pentru ca te-ai saturat de cand stai in fata aragazului.

Saptamana aceasta am avut in Open House si meniu de post, asa ca aceste clatite nu sunt cu ou si lapte si te asigur ca sunt la fel de delicioase.


Ai nevoie de:
  • o cana de faina
  • o cana de apa minerala
  • o lingura de zahar
  • 50 ml ulei
  • o lingura zahar vanilat
  • un varf de cutit de sare
  • trei portocale
  • 50 g zahar
  • o lingura de miere
  • o steluta de anason (eu am folosit Pastis- o bautura frantuzeasca)
Amesteci faina, zaharul si sarea intr-un bol, apoi adaugi apa si uleiul si continui sa bati cu un tel.
Incalzesti o tigaie, pe care o ungi cu un pic de ulei si coci clatitele pe ambele parti.

Dupa ce ai terminat cu clatitele, storci sucul de la o portocala peste care adaugi mierea de albine si zaharul si amesteci bine pentru a se omogeniza.
Celelalte doua portocale trebuie curatate si taiate felii destul de groase. Pui feliile de portocale intr-o tigaie impreuna cu sucul de portocale si steluta de anason (Pastis). Lasa sosul sa fiarba pana se ingroasa si nu uita sa intorci feliile de pe o parte pe cealalta.

Eu am pus o felie de portocale in clatita si una deasupra, iar sosul l-am turnat peste clatite.

Pofta buna!
Pupici!






No comments:

Post a Comment